ghaa...

jo jag blir irriterad. fast jag ska vara "glad" som claes säger. aja, det blir säkert bra det där...
nu har jag o hubbe vart til apoteket, köpte järntillskott till mig, hoppas jag blir lite piggare o får mer ork av det. annars är det kanske bara lite vardagsrutiner som behövs...?!

hubbe har haft så jäkla tråkigt så länge så vi drog förbi zooaffären som han ääälskar, i vanlig ordning satt han o titta på kaninerna bra länge tills hon i butikenhade tid för honom o få bjuda på godsaker, sen fick han en ny liten "valp" han älskar dom minsta pipleksakerna, går runt med dom i munnen o myser med dom. så en sån blev det, hon skrattade gott åt honom när han gck ut, för han var nöjd när han fick gå ut med den i munnen, men nog fan gör han det-!! han pissar på dörren innan han med svansen rätt upp går r butiken.... hundjävel. jag låsades som inget o slet med han.. fan, får vi se om vi kan gå dit igen..

nu ska jag åka o handla, idag står det risgryndgröt med sirap på menyn, sååå jävla gott!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, hubbe is the maaaan! =)

2009-08-24 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0