Lite sne

jo jag blev lite sne. Från att ha sagt hela veckan att det ska bli så skönt med helg, för den här helgen är den enda helg på hur många veckor som helst som det faktiskt inte händer någonting på. Det ska bli fredagsmys på riktigt. Vet ni, en sak som är otroligt värdefull när man jobbar som inte existerar när man har sommarlov det är FREDAGSMYS: Varje dag är lika "lat" men fredagarna när man jobbar dom är ju faktiskt heliga. Så just ikväll var det tänkt att bli god mat, massa godis och en härlig film,  vädret bidrar med sitt. Men nehepp, då bestämmer sig min 30 åriga karl att åka på "fjortis disco" i vittinge, vafaaan. Så nu är jag sur, på riktigt. Det är nästan så jag skulle hem o ladda upp för ett skogaholmsutbrott.
Och till råga på allt undrar han om inte jag kan hämta honom. fuck off.

Aja, jag får mysa med otto o hubbe. dom har iaf inte något val. Eftersom Claes har lovat att vara på bronshästen i morgon hela dagen får vi se hur kul han tycker att det är när han är bakis. Rätt så bra "straff", kanske t.om blir en final på torsdag också.

Kommentarer
Postat av: Kiluu

din irritation är verkligen befogad.

2009-08-21 @ 14:11:41
Postat av: Madde

vilket aaaas!

2009-08-22 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0