lost

vet inte hur jag kom in på det här MEN igår såg jag på aftonbladet att linda rosing hade förlovat sig. jag "råkade" ju fastna på hennes blogg hela förra sommaren, men sen sina det ut, nu vill jag även påpeka att hon är defenitivt inte någon förebild eller någon person jag vill följa för att jag gillar, mest för att det är rätt kul o läsa om hennes liv.. som med alla andra bloggar. hur som helst så såg jag ju att hon hade förlovat sig, så jag drog in på henens blogg där det också framkom att kvinnan är gravid!! så japp, jag spenderade nog halva natten me att gå igenom hennes blogg o lägga ihop ett o ett att hon e ihop med den fula jäveln i basic element...haha.. hur kan jag ha missat det här? Aja, så kan det vara när man har semester, då finns det inte mkt annat o lägga energi på....

sitter här i min "klänning" som jag fick av grabbarna i 25 års present, så jävla skön, mycket, mycket nöjd! tack! har precis vart ute med morsan o hubbe på en sväng, väntar på att åka till teknikhuset o käka lunch. igår tipsade min kloka bror om en sak (han har också semester o inte så mkt för sig..) att efter den här sommaren o alltid har man ju en sån jävla idétorka när det gäller vad man ska laga för mat i veckorna. då kom han på att idén med att ta sala allehandas måndagstidning där det står vad alla resturanger har för lunch, så väljer man ut vad man ska käka i veckan där, skitsmart då jag skapade en liten meny o drog o handla. fick MYCKET beröm av claes när han kom hem från träningen, hans husliga fröken hade både städat nästan hela hemmet och handlat och lagat mat. det är fan inte ofta sånt sker.

kollade runt igår på alla forum o på livsmedelesverket och till min lycka verkar det som om jag får äta svenska kräftor på lördag!! fyfan så gott, jag längtar såå mycket, ska bli jätte trevligt med karneval o kräftskiva, hos ropert o carpoo! ljuvligt! tar även tebax mina anklagelser på robban ang. spyan på gården, det var terror tommy, och detta efter att jag precis belönat han med en första plats. skit. vet inte heller om jag nämde om det långa brevet som jag fick från grannarna??
där stod det klart o tydligt att : DET ÄR NU ANDRA GÅNGEN DENNA SOMMAR SOM NI HAR FEST OCH DET ÄR ETT JÄVLA LIV, BLA BLA BLA BLA, M.M". Så kan det gå om man bosätter sig i stan, två fester på en sommar, den första var drinkkvällen när ala drog till hotan omkring 24 snåret, o innan dess var det min student för 5 år sen, o vi har bott här i 23 år, tre fester. idioter.

fan så mkt det blev skrivet här, lunch nu o sen ska de bröjas röjas i rummen.... :)

Kommentarer
Postat av: pauline

skulle ju uppskattas om folk skaffade sig ett liv istället för att klaga på alla andras.. ja o syster min fick en redig utskällning av morsans grannar i fredags, och det var klockan 20.50.. idioter!!!

2009-08-11 @ 13:57:55
Postat av: lotta

jadu, de finns fan folk till allt, dom får skaka till med egen fest o bli på lite bra humör, satsa på en fri bar etc ;)

2009-08-11 @ 14:44:41
Postat av: Susanne

Åååååh, va trött man kan bli på folk. Håller med Pauline, varför kan inte folk skaffa sig ett liv i stället!!!!!! Faan va irriterad jag blir!



KRAMIS

2009-08-11 @ 21:57:06
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0