mr. crayfish

on deefrosting. nice.

idag kan man tro att jag inte gjort mycket nytta MEN det har jag. i tre kategorier. de thandlar om att rensa i garderoben.
 dessa blev högarna

1) detta har legat i två år o borde inte träs på mig igen.
2) detta kommer jag inte komma i det närmaste året.
3) detta får hänga på ett tag till.

kategori 2 blev ju iaf det flesta av mina jeans. o sen lite annat, dom fick åka över till carro på kollo o jag lär ju inte se dom igen på det närmsta året. resten i kategori 1 får afrika ta del av.

nu ser jag bara fram emot i morgon, fullspäckad dag med BARA massa kul!! längtar mest till kräftskivan hos carro o robban, har inte käka en kräfta i år o det ska bli sjuukt gott!

nu xka det bli en natti påse för familjen eklund andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0