uppe medd tuppen

-för ett t ag sen.

jahapp, rhodos närmar sig. har så jäkla mycket som ska hinna göras innan bara...gha. mest saker till dom som redan är där, ska köpa barnmat, packa med mig mer kläder, ta med tidningar...

ska iväg med hubbe nu tänkte jag till skogen o gå en lånpromenad med honom, sen ska jag till stugan, vattna på blommor, leta efter en mkt viktig pärm som pappa lyckats försumma. hem, bada hubbe med sitt allergishampo så han håller sig klådfri i veckan, ner till kontoret lämna pärmen (om den finns) o massa huvudnycklar, faxa till claes ortoped om en tid som han ej kan komma på,in på systemet köpa med mig en champagne åt morsan, handla det sista, hem o packa klart, packa till hubbe, försöka hinna till mässan, vidare mot heby o kolla på match. intensiv dag.
macke kommer med oss hem sen, vi åker kl 2 inatt o han blir kvar med hubbe o har han i morgon tills karin kommer. lite nervös är man ju med macke som hundvakt, men de går säkert...

igår blev vi hembjudna till macke på middag, ja o claes handlade mat o lagade den.. haha. sen tog vi oss en kvällspromenad med hubbe, skit härligt att det hade regnat!

nej fan ska börja min hektiska dag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0