wonder full

fyfan, det är som ett vakum här hemma. alldeles tyst, bara jag , claes o hubbe. så jäkla skönt. dörren har stått uppe hela dan o inte nååån har klampat in. inte så man störs sig eller tänker på dom annars, men nu när dom är borta är det riktigt skönt, haha.. men jag gillar min familj ändå :)

mysig dag på sof, dock skitlite folk o inte alls den stämning som de brukar vara. ziri var gosig o vill ha en häst tror jag.
claes var grym o hade en jävla koll på tävlingarna, tror han tyckte de var rikitgt kul! vart så sugen på att börja igen...
sen åkte vi hem o claes gjorde den godaste maten någonsin, färsk pasta med nån härlig fläskfilé gräddsås, fyfaaan.
såg att han hade shoppat lite chips o dipp också, rätt dipp OCH gräddfil.

tog en snabb promenad o han tränade på tk. nu vill jag ha en jacuzzi o krypa ner i, fan så sköööönt. ja o claes får abbonera robban o carros nån kväll, ziri med tror jag. tycker det ska bli så mysigt med höst, då ska de bubblas i heby :)

hojta till om nån är sugen på spelkväll uppe i stugan i månsan, mat o kanske övernattning, många sängar finns! på tisdag ska ja o claes till idrottskliniken i u-sala, får se om de kan få iordning hans knä...
nej fan, chirre o dirre nu!

Kommentarer
Postat av: kimpa

Hej. jag är assugen på stugförslaget. eftersom detta är min sista vecka på semestern vore de ju en perfekt avslutning.

2009-08-23 @ 20:49:06
Postat av: Anonym

Jag är absolut sugen!! jag kanske kan få åka med er på tisdag efter ni varit i uppsala, så kör vi på kvällen?? ett förslag från min sida. let me know when anyway!

2009-08-23 @ 22:02:13
Postat av: MAdde

Jag är absolut sugen!! jag kanske kan få åka med er på tisdag efter ni varit i uppsala, så kör vi på kvällen?? ett förslag från min sida. let me know when anyway!

2009-08-23 @ 22:02:58
Postat av: Madde

Jag är på!!! ett förslag från min sida är att jag följer med er hem från uppsala på tisdag och sedan tar en spelkväll! let me know when, anyway! (ps. hatar när namn eller kommentarer inte kommer med.. då kan det hända att jag skickar flera gånger eller utan namn. detta sker alltså inte medvetet eller med min vilja! =)

2009-08-23 @ 22:05:26
Postat av: Lotta

Ja, jag tycker att du hemskt upprepande! :) Ja, kanske kan köra i morgon då? Ska höra med clasen!

2009-08-24 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0