internet off

under hela helgen - ofattbart - skönt!

Vilken bra helg jag ahr haft, ni andra ha  de nog tyckt att den här skulle komma till historiens värsta men som jag har njutit. fredagsmys med claesen, uppe i stugan. den enda missen där var att jag satt i mig alldeles för mkt surt godis när jag låg i soffan allt för närainpå att jag skulle sova.., utan tabletter vart natten förjävliga med mkt sura jävla uppstötningar - vidrigt!! claes har börjat med ett nytt tix o det är att snarka - o det är ordentligt, tror det är värre än maj-lis lövgren. taket lyfter o när det dras på som mest kollar både jag o hubbe på varann  o undrar "va i helvete...".

lördagsmorgon med mysfrukost, fanns ingen o´boy som jag är en sucker på, så det blev till o göra egen på plattan med kakao och socker, sen började vi måla klart allt. så nu skulle jag ville påstå att vi är som klara (små detaljer kvar...) städade ur överallt i gillestugan o de är så kul o se allt utan en massa täckpapp o skit, så fint o så kul o städa bort allt byggdamm... sen blev det en långpromenad o pizza.
när vi kom tillbaks började vi med o bygga ihop lite ikea grejjer... jag lyfte lite väl tunga grejjer o jag satt mig i duschen ett bra jävla tag, nuförtiden är det ensamrätt om varmvattnet, o den utnyttjar jag väl. insåg varför mina ben o fötter bultat som pär i pärleporten - svällda som elefantlabbar.
nu börjas det...

idag kom mamma o pappa förbi, claes o pappa rensade ut allt i skit i garaget, så nu har vi ett tomt sådant, fint med bilen i eget garage :) Tack snälla, mamma o jag pysslade inne, hon strök sofföverdrag o jag... ah, jag tittade på. sen var vi ner till gallerian, shoppa loss lite på hemtex o hubbe den fan fick åka iväg med hans polare till heby, man såg hans breda flin av o bara sitta i bilen med dom andra... de krävs inte mkt för att göra den hunden nöjd. marcus, sara o alma kom på fika besök - kul när man får besök på de där viset, annars rä det ju bara att man springer in till varann, så mkt trevligare :) Almade var en sötnöt som vanligt o babblar ju på som bara den... sen fick vi även hennes skötbord, så den har farsan claes montera ihop nu på kvällen.... för vet ni vad? i morgon är det v.37 o nu är det inte mkt mer man kan läsa om fosterutveckling, nu är det "börja packa BB-väskan" oh my.. tur att claes har organiserat en packlista, hur skulle det gå utan han...?!

i vecka ska vi iallafall försöka flytta helt, åka iväg med massa skit till returen o åka till västerås för att handal julklappar o hämta bilbarnstolen o liggdelen, sen har jag bestämt mig för en spjälsäng med neddragbar långsida... tror på den. långt blire - men inte haft internet på hela helgen!

Paradise -

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, gud va härligt med en sån skön å fixarhelg!! blir nästan rädd när du skriver sådär, att de snart kan vara dags.. känns som att du ska vara sådär i all evighet å inget kommer! =) men packa väskan du! ta med stickningen så du har något mellan värkarna ;).

2009-12-07 @ 13:24:57
Postat av: majlis (via madde)

hälsa claes att om han inte skärper sig slutar de med att han får sova med syrgasmask på nätterna. osexigt men lugnt och skönt! =)

2009-12-07 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0