känner fredag

Idag slår det mig hela tiden att det är torsdag, i mig känns det som fredag, sånt är jäkligt frustrerande, har gått o nynna på "det är dags för fredagsmyyyys" tills pannkakorna på lunchen gjorde sig påminda om: torsdag.

Men dagarna springer på rätt så bra, man hinner inte sluta på jobbet förrens det är läggdags, det ska bli skönt när man inte har totalt speckat med allt man ska hinna med, måla,montera möbler,flytta lite,åka till returen....
Varje dag är det något, dagarna när man kommer hem o slänger sig på sofflocket är historia. Men man har väl ett år på sig sen, (jag vet det kommer inte vara semester, men jag vill tänka lite så..låt mig).
Däremot tror jag otto har bra förutsättningar att göra sina föräldrar nöjda när han väl planerar att anlända, hans dygnsrytmer faller mig helt i smaken som dom är just nu, mkt på dagen, lite på kvällen och näst in till obefintligt på natten, vi hoppas de håller i sig!

På fredag lördag ska de stora flyttlassen upp, o sen är vi förhoppningsvis bara boendes i månsols, skönt o lite vemnodigt. fast det blir mkt städ o släng hemma i lägenheten, fast tycker det känns rätt så skönt o bara slänga massa skit.
Sen på lördag kväll är det 20 års fest för claes kusin o på söndagen så fyller stjärtgossen marcus, så det blir mkt tårta hoppas jag. Jag undrar om det för att det är "typ" 3 veckor kvar som mina nya ovana har kommit fram: MOFFNING, lagrar jag energi eller? jag äter allt skit som finns, choklad, chokladbollar, muffins, fett,fett,fett, kan inte få nog. Ligger fortfarande o pendlar mellan 9-11kg i uppgång, men ska de fortsätta i det här tempot så är man väl snart uppe på ett par högre pallar. Sen har vi ju julen också...

Kommentarer
Postat av: Madde

finns det möjlighet att få komma och hälsa på i nya lyan imorrn, måndag, eftermiddag??

2009-12-13 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0