bluueses on toees

ja, jag vet inte när ja va hemma sist. måndags tror jag.

i tisdags hade vi  ju "photo session" - som vanligt hade man den kassaste dagen någonsin, såg bilderna idag, fyyyyfan, inte någon som var en sådär bra. och detta kan man inte heller få ha för sig själv, kameran måste ju lägga på minst 40 kg. och sen var de två fotografer, så säg 80 kg, ni förstår ju.... ;) k a t astrof
ska til is imon o köpa på mig iaf 3 jeans leggins, ljuvligt skönt. ¨får se om man kan få dom att icke publicera.......

igår så gick ja upp tidig, tog mig en litem grötfrukost o sen gick ja till gymmet, utan någon förhoppning - o jävlar va bra de gick, sprang på i bra tempo o en lagom sträcka. allt sitter i min sköna tränings linne som ja köpte i måndags, top nouch material, rönich, ska ta mig ann en runda imon också. för visst är de pga av kläderna som de är kul o trna? ; )

efter det vart det "silver glans", skulle ha en tillställning i gallerian för 80 pers, svettigt pass, jobba från 11 till 24.00, stressigt o svettigt, men alla var så nöjda så de var mödan värd. marcus fick tyvärr lämna tillställning o åka med sara o alma till barnakuten då alma blev jätte sjuk som adrig gick över, så han missa en hel del. silverglans är ju en företagar träff,som anordnas årligen. igår så fanns 4 st priser att delas ut, och vårat företag vann 3 av dom 4!!
stod där bakom disken o hörde motiveringen, så de sluta med att jag stod där med en handduk över axeln o fällde tår på tår.. haha, så stolt, o de var marcus o pappa verkligen värda!!

i morgon är de fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0