hyffsad måndag

vakna upp i morse i tron om en illusion. min ljuvliga wake up lamp började skina och p3 drog igång. någonstans långt borta hör jag att dom bröjar prata om någonting som låtet minst sagt makabert.
det var ett samtal st om 112 fick ta emot från tre män som satt i en bil utanför sala tillsammans med en skadad älg som dom skulle ta in till avesta lasarett för den var skadad., 112 bad dom stanna längs vägkanten ocn inväta polis. polisen kom o såg en liten, liten bil men utan en älg i - däremot fann dom ett rådjur tillsammans med en man i baksätet. dom var upprörda o ville rädda rådjuret med att åka in till sjukhuset. poliserna övertala tillsist männen och fick ut rådjuret o avliva det. sen citerade dom "männen trösta varann längs vägkanten inna dom satt sig och åkte vidare, dom skulle till krylbo flygplats och åka till mellanöstern". det var länge sen jag vaknade  en måndag omkring kl 7 och fullkomligt skratta läppen av mig.

annars var dagen bra äntligen drog jag mig tillg

 tänk att min hund vet hur man "drapperar" sig i soffan...

Kommentarer
Postat av: kilu

jag hörde nåt om de där ja med. de va kul...=)

2009-02-24 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0