soffslugarn

haft en toppen dag idag - vaknade upp til solsken, sprang upp och städade o plockade här hemma.
slappa ett tag o sen kom little karin förbi, jonn på ica för hennes del, men jag får ta de av henne mer ikvälll..... mysmyys.
ja o claes o hubbe drog oss ner på marken, mkt skit men kul för hubbe o få så mkt intryck i huvet.
sen drog vi hem med han o gav oss ut själva o köpte på oss honungsbröd o en massa cocosbollar - sen var vi kulturella o drog oss ner till jernvägscafét, fikade, jag med en chailatte o claes med en överjävlig mocca och sen kikade vi på fotoutställning som mattias johansson hade där (pappila bild).  mycket trevligt.
drog ner en sväng till p stan o claes shoppade lite.

hem, men de kröp i bena så jag o hubbe tog på oss ordenligt med kläder och sen gick vi till sussie i saladamm. fan va långt det var!! meeeen vilka söta små valpar hon hade, boxer valpar.. oh maj godnäss. det var nära att ett par slank med hem.......

nu håller claes på o ska brilliera o slå min kanon midda från igår. oslagbart, men härlit att han försöker... :)
imorgon är det dags..... män som hatar kvinnor..., som jag har längtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0