tullypans

japp, gjorde min ärende på stan. gick till is där vi pratade om fotona som vi har fått sett, FYFAN så man ser ut, - fortf svårt o släppa det där, träffade även Tusse där, det är ju en historia och karl för dig. shoppade på mig ett par jeans leggings och ett par härliga andra leggings och mycket, mycket fina eaaringgs. sen fick man 30% på hela kalaset för att man gjort sig usel på bild, toppen affär!

drog ner till gallerian o köpte mig lyx tulpaner, doim ni, dom ska upplevas. gjorde en härlig blondinbella bild, så ni ser hur lycklig jag är över mina tulpaner! sen har ja o hubbe vart ut o röjt o grubblat o kläckt idéer.

ska föröska göra nå härligt till käk tills ikväll, rasmus kommer också förbi tydligen. va jäkligt inne på nacho tallrik sen gik ja o lyssna på p3 o då var det en som skulle äta hasselbackspotatis - ah! tror de blir nåt sånt... gooott.

förresten - ni är väl inne o kikar nåt på vårt nya projekt - nolltva24 ? www. och .se efter!

  ja, jag håller med håkan, potatis är fan det bästa av det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0