God morgon älskade värld :)

japp, jag lever fortfarande på rosa moln, jag är helt nyförälskad, allt går så mkt lättare, allt jag tänker på är min älskade otto... tänk o vara så nykär i någon som man aldirg träffat, match.com kanske?

igår åkte jag o claes till sthlm, claes tyckte vi skulle komma iväg tidigt, vi skulel mest gå runt os trosa, träffa rasmus o bara mysa. eventuellt sova på hotell, eller hos rasmus eller åka hem, had einga planer på nåt, men till sthlm skulle vi. vi kom iväg kl 13, o kom fram till rappe efter 3 nångång, det var diverse fula ord utbuten om en kass chaufför 8jag) men jag vill påpeka att den jäveln som guida mig var fan inte tina turner. helt värdelös, men vi gjorde upp o claes körde sista biten efter att jag hade kramp i stjärten. nåväl, vi var framme, tog tbanan till gamla stan, strosa omkring o käkade på glassfabriken,  OMFG. sen kan man väl säga att vi mest bara gick, claes skulle ju såklart till sin favorit butik - buttrix. till vår sorg så fanns inge roligt av huvudbodnar där till min fest, fan. tur att macke har börjat sytt, kanske ska slänga fram en skiss på en sak jag vill ha......... sen mötte vi uppe rappe o drog o fika, sen vidare mot djurgåren, genom galärvarvet, drömde oss bort mot en feting båt. engång i tiden hade vi verkligen en sån, synd att man var så liten att man abslut inte uppskattade det. många veckor i skärgården o sen galärvarvet en vecka under vattenfestivalen, tider det. det närmsta vi kom att åka båt var djurgårdsfärjan tillbaks till slussen. sen drog vi o käka på götgatan, sthlm pommes med fläsknoisette, jag citetrar claes "det knulla i käften!"

sen var kl närmare tio o vi drog oss hemåt, mkt trevlig dag, många pussar blev det.. bästaste claes. var in i några butiker men ag orkade inte handla åt, skit rörigt med sommarrean, o man vet iaf inte vad man kan ha sen, sukers, ingen ork alls. däremot hitta jag verkligen en sak jag letat efter, en dagbok!! där ni inte kommer att få ta del av et skit! hitta en på bookbinders, där kund eman ju gått i timmar o bara titta på alla fina papper o lådor o aaah, wonderful.

nej nu ska invänta karin hjelte o hubbe, han slagga där igår, ska bjussa på frukost! måste ha den enorma vegetariska mackan på jernvägscafét! sen hoppas vi på att vädret keeps up o att solen kommer fram så att elins fest blir så bra den bara kan bli, men det tror vi, den var ju kanooon sist, men shit viket väder det var då.. oj oj..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0