hicka

helgen har vart bra. lugnt i fredags, med lånsta o sen drog vi o kolla på haif träning o senare på kvällen så åkte vi til älvåsa o skulle kolla på 24 timmars, fotbollscup. allt låter bra. men det var ganska så gripande stunder under dagen trotys min lugnande inledning. i lånsta blev jag o macke o claes inåsta. vi hade panik o åkte runt som vilsna minkar. men pappa kan, o hade en utväg även här. 24 timmars var trots mygg marinad ett skärt helvete, jääävla vad mygg. fanns ingen ro o trevlig feelings at all. panik, alla såg ut som talibaner. synd att vi inte höll ut till maddes match. solly.

i går var det lånsta med kilu o moder maria (karin). sen hem, fixa en liten vegetariska buffé som vi senare knappt våga grilla inför laget. tur att sverre bengtsson våga. mesig o orutinerat av fruarna. grabbarna söp på o de blev norrmanska senare, märta pärta päron pung var sne o liljas hade inga lökringar eller nåt annat flottigt förrutom strips.

idag om det är som det ska så är vi i v.18, o isf är ottos huvud 4 cm i diametern och fötterna 2 cm långa, kan ni fatta? jag tycker det känns som en lagom storlekt att försöka få ur mig. sen har från igår verkligen kännt av honom, som fan på norrmanska och ännu mer idag, vet inte om det är hicka eller om han bara bkar, men känns gör det :) Och jag är välsigt säker på att det är han, inte kännt så här förrut, så häftigt. på torsdag ska jag o claes ha en ledig dag tillsammans o strosa i västerås, käka lunch o åka på ultraljud :) Har ju drömt att jag är skengravis, så nu är jag nojig för det åh... magen börjar kännas mindre.... hmf, noja. man hoppas att man ligger i rätt vecka, känns trisst o falla tillbaka ett par, samtidigt som jag ändå vill det så man ligger på rätt sida av året :-)

det var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0