pool o nada sool

igår var elin poolfest, rickards med. tråkigt att det lyckades bli under samma sag som rickards årliga poolparty, men men. solen sken med sin frånvaro men det var riktigt trevligt ändå, stort tack till elin!! Hotan är ju som alltid värdelöst, eller, det är väl mest folket som inte riktigt är spm dom man hängde med förr i tiden, o det är ju inte så konstigt. men att vara där nykter o inte kunna ta ett endaste danssteg gör ju sitt till, kom på mig själv ståendes framför Maskinen med händerna på varsitt knä o typ klappa takten. haha. madde gjorde succé o lufta på överdel o underdel antalet ggr, har fakstikt detta insplelat, tyvärr blev det för mörkt så man ser inte mkt av showen.

världens bråk bröt ut o jag fick morsankrafter o hoppade in o fick bort tre st  sfick ut alla från hotellet. den ena sa till vakten att jag var ju så jävla full själv så jag hade tagit fel på honom, jävligt mesogt sagt av mig, men jag tog ton o sa "jävla slyngel du ser väl för fan att jag är gravid, jag är för jävla nykter på det här stället" då sprang han därifrån, jag avrt stolt att med min mesigaste mening men jävligt gastande röst fick iväg den lille fan. aldrig känt mig så gammal o så jävla mesig, gravid kärring som slänger ut osmakligt slyngel. dess för innan bussade jag vakterna på några andra som panga rutor. nej jag lär fan stanna hemma nästa gång, salas ungdomar ser mig snart som stans yngasta moralkärring.

idag har det vart lugnt, man vakande upp med en fest som såg ut värre en elins, claes had eju förkrök här o det lukta förjävligt, men jag kiakde på tv medans den skyldige fick städa undan. sen järnvägs cafét, en sväng i blåbärsskogen där hubbe i vanlig orning käka blåbär mest hela tiden. han älskar det o jag tror han har en fördel med sitt undeebett när han hovar in dom! sen drog vi till karin hjele o käka sakon thai o kollade på några avsnitt av "rapport till himlen" minns den serien som gick back in the days, haha... jag som tyckte den var läskig.. aja, tekniken har förändrats.

förresten, fick världens jättekasse igår av carro, eller hon hade lämnat den här hos claes så såg den i morse. fylld med grabbkläder efter liam, såå himla mkt fint o så gulliga saker, tusen tack vännen, känns overkligt att de ska sitta på min sötgöte sen :) men hörde rykten om en tjejpåse också, här existerar inte unisex :) TACK Carro!!

nu ska jag o fina claes slappa till entourage o päroncider, de är fint det!

 claes i gamla stan
 min fina dagbok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0