Subway Rickard och Ghünter

Jahapp, då har vi haft en liten mini semester. Så jäkla trevligt.
När vi kom dit drog vi ganska så snabbt ner till stadshotellet o käka, mycket trevligt o väldigt gott. Hubbe var med, för vi tänkte sitta o käka ute på serveringen, men när vi kom fram så öppnade sig himlen o de börja blixtra i åska, ja band fast hubbe vid ett träd, visste inte vad jag skulle göra, han var inte helt nöjd. ylade o skällde som en jävla varg. Och det kan man väl förstå. Så tillslut hitta vi en plats vid vårt fönster som han kunnde sitta under tak o vi kasta ut lite mat så han skulle tiga.

sen mot sjööön. Hubbe var som vanligt förste matros, flytväst o klarblick. 
alma var inte särskild nöjd med båt idén o skrek direkt när hon hoppa i och sluta när hon hoppade ur. vi började köra banan, heeelvete vad kul, kunde inte få nog. otto sylt fick känna på torktumlaren om någonsin. en gång gick det lite brutalt till när jag fick marcus o claes över mig i samma sväng, men han har inte sagt något efter det o verkar trivas.

vi åkte nästan hela dan, och det var verkligen grymt. sen åkte vi till tysken ghünters sommarhus, ghünter är tysk, bor i sydafrika, sommarhus i lindesberg och väger 200 kg. ni kan ju förställa er min min bild i huvet av den mannen. vilket jävla hus, panorama mot sjön, helt nybyggs och skithärlig, alldeles för oss själva. lagom i huset så hade världens oväder kommit o strömmen gick, som pricken över i:t när de är sommar! satt uppe o spela spel och snacka skit.

sen idag åkte vi hem rätt tidigt, mot norberg för o fika på elsas café, jättemsyigt, det var även ett jippo i stan, så de var lite kul. nu ska vi snart vara barnvakt åt alma, borde fan sova en skvätt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0