and last..

idag föll ju regnet som katter o hundar som claes så roligt brukar "svengelska" till det med, men det var bra - då fick jag en hel del gjort, eller morsan rättare sagt, vi håller ju på o syr - massor.

möten i morse och flera i morgon, frukostmöte kl.08, jag är helt död den tiden, man är inte helt aktuell i pallen när det gäller till att ta in inormation. men frukosten måtte va bättre en jag har hemma, annars lär ja hem o käka en sväng efteråt.
det är sak som e bra när man har nåt i magen, man måste äta på morgonen o jag är kass på det.. men nu har jag hittat min frukost som är sååå god. rostade mackor havretoast med rökt skinka o toma, brämhult juice och sen lite jordgubbar i persikoyoughurt - oslagbart!!

nu ska jag kika vidare på despret - dagen låt magdalena konefal - teach me

Kommentarer
Postat av: Susanne

MEN VÄNNEN!!!!!!!!!

GRAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS, va rooooooligt, va glad jag blir för eran skull!!! Spännande som sjutton!!! Åh, va roligt!



Vi hörs snart!

KRAM KRAM

2009-06-03 @ 00:44:35
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0