helvetes regn

nu har det ju fär fan regnat konstant sen i fredags och jag ahr inte längtat mer till barcelona än nu. men ja kan ju sätta mitt liv på att det kommer bli kanon väder under dom dagarna o sen när man är tebax är regnet också det.

i fredags så blev det våås. det blev shopping, mcDonalds (som ingen av oss gillar) men det gick fort, och sen blev det filmen Baksmällan. claes tyckte jag var dum i huvet som valde den filmen, vi hade inte hört nåt om den o den verka ju lite små löjlig, men vi hade sett trailern till drag me back to hell som var det enda andra alternativet, o den verkde om något löljlig. han ville kanppt be om biljetter till just den filmen o det kunde ju inte bli sämre än våra förrväntningar iaf. jag o claes skrattade från att den början till den tog slut, så jävla rolig! rekomenderar den!

i går drog jag o mamma till vås igen, hon skulle köpa nån jävla stol, men det blev två och ett bord och jag var tydligen med för att kånka. jag fick nån cravings på allt. köpte två kokta korvar, två godispåsar som jag smällde i mig i bilen, sen åkte vi till skultuna, där trykte jag i mig glass. för att stilla mitt samvete åkte vi till heby o firade rasmus, där blev det tårta, bullar och annat skit. fyfan. sen åkte vi hem, lagade god mat o sen låg vi soffan hela kvällen o degade till regnet..

tvätta nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0