underbara daag

tack för alla gratulation som trillat in under gårdagen och idag, det värmer jätte mcyket och vi blir så glada :)

Idag har det nog varit den bästa måndagen av många måndagar, vakna pigg som en underlat till ett underbart väder, satte på mig lite kläder o drog ut på en morgon promenad, hem, ducha och åt en jättegod frukost, hade jätte gott om tid o det var så skönt o inte stressa, hade en lägenhetsbesiktning och sen drog jag till västerås. beställde möbler till uteserveirngen och drog in en snabbis till stan, gick in på gina och köpta lite tält till mig och sen till norpan o beställde klipptid!

sen hemmåt sala, drog in på mercato plocka ihop en sallad o sen träffa ja bästa kim o bästa madde :) käka sallad o snacka om projektnamnet otto!! vidare ner mot stan och fixa lite, sen tog jag eftermiddan ledigt, hade fått böcker från adlibris så jag kuta ut till vännerna igen och tänkte läsa o lapa sol. tror dessvärre att kim gillade min "på smällen" mer :) känns som man hoppat på en kurs, man vill läsa o veta ALLT. den boken är skriven av hannah rosander (?) och ann söderlund bie, så den är jäkligt kul faktiskt! Sen hem o fixa lite mer..
senare drog jag o hubbe till lånsta gropen, han fick hoppa runt i vattnet och jag la mig på en filt o läste vidare o mös, sååå skönt!


i morgon ska jag o morsan sy 28 meter markis... tjoho - ska äta jordgubbar o mjölk o sen kura ihop o läsa vidare :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

nappa morsan på 28 metarn alltså? eller vet hon fortfarande inte om de?! =)

2009-06-01 @ 22:22:49
Postat av: carro

den där boken är skit bra !!

2009-06-02 @ 08:01:15
Postat av: Lotta

Madde: Nappa o nappa, hon har helt enkelt inget val ;)



Carro: Jag kan inte släppa den, skitbra, känns skönt att Ann är som en annan, "börjar städa när silverfiskarna övar konstsim", haha..

2009-06-02 @ 08:20:28
Postat av: Anonym

riktigt trevlig dag. mer sånt! och vilken höjdare till bok.

2009-06-03 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0