James Morris..

sitter inte på jobbet! Gerra hade ett modem över och det var rpecis vad vi behövde för att skiten skulle hoppa igång! kände mig som en "tonnåring" som väntade till kl skulle bli efter 18.00 o man fick surfa för att de var billigare, haha, man koppla upp o man hörde hur modemet kopplades upp o det tog en evighet innan man fick logga in på icq och irc o kika på sin yahoo.. tider det :-)

sitter här o måste gå o lägga mig. claes ska till tåget 07.07 och jag ska skjutsa dit honom, han ska på kurs i sthlm så imon får man våndas o sova själv igen, är fullkomligt stissig av att lägga mig själv, allalampor utanför sovrummet o tv´n står på hela natten. vart så efter evelinas jävla skräckstory med mjölkpaketet som hon drog på restad på midsommar OCH filmen strangers. tur att man har hubbe, så han kan vifta på svansen om de kommer nog kul snubbe in när man sover! alla ska känan sig välkomna hos oss!
hur som haver så har jag börjat tycka om james morrison låten mer o mer - broken strings, sitter här på spotify o lyssnar oå han, GUD så mkt bra låtar, ojoj, såna sköna chill låtar man vill slå på o höra i hela huset när man kommer hem efter jobbet. ehm...

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0