liar liar

sanningen kommer alltid fram, än hur långt ner man grävt den. lär er det.
känner mig less på folk, ska sluta upp med och bjuda till o bjuda in folk, vad ger det tillbaks?

karin har vart här sen igår kväll, mysigt, fick en rasmus också mitt i natten som gäst.
han höll fullkomligt på att skrämma skiten ur mig. hör hur hubbe viftar så jävla vilt på svansen i sängen så jag vaknar till o tänker "sluta o dröm för fan hund jävel1" tittar till på honom o ser att han stirrar på någon bakom mig, där står rasmus propert påkläd o undrar om han kan få låna min mobil, kl var 04.20 - helvete..

vakna upp o de bjöds på marken honungbröd,skit gott, clabbe åkte på match, rappe drog hem o ja o karin tog en sväng mot månsan. slängde nyss ihop en kyckling pesto pasta, väntar på att M ska komma så vi kan börja skissa....
 sen är de dags för män som hatar kvinnor, faan så spänd jag är!!

Kommentarer
Postat av: kimpa

hallå, hur var filmen??

2009-03-01 @ 18:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0