sucram we hate

vaknade upp i natt i panik av att det ringde, "marcus mob" - jag blir alltid lika panikslagen av att personen på andra sidan ska berätta att någon dött, eller är på väg till sjukhuset, eller något annat allvarligt. då är det sara som ringer och bara säger "förlåt, förlåt, fööörlåt för att jag ringer!" men gudars vad vill hon. då undrade hon om jag visste vart marcus var någonstans, han hade gått på möte halv 6 och hade fortf inte kommit hem o hans mob är hemma här, vart kan han va?? helt uppjagad.men lugn sa ja, de är väl utdraget, han kommer väl. "men det är onsdag och klockan är 02.00.". då började man ju fundera på massor av saker som kan ha hänt. sara ringde till barut som hon visste också var på detta möte, och jo, dom hade hamnat på hotellet hela mötet. så marcus kom hem kl 4 inatt. FAN så arg man blir. man ligger och ät livrädd om vad som kan ha hänt och hoppas o ber att man hittar på karln, o sen blir man ursinnig när den fan fakstikt är där. hubbe hade reagerat på något utanför huset starx innan vi gick o la oss, så jag hade ju tankar på att han låg nerslagen här utanför eller nåt..

MEN tack vare det så bjöd han oss (sara , jag o mamma o claes, pappa e i thailand) på middag haha... men man är bra trött dag, svårt att somna om,

idag har det vart en möten, möten, möten dag. så lååångdraget, tiden bara försvinner., men imon tar vi helg!

förresten, ni ska se mitt sovrum, åååååh, som en dröm, synd att kameran inte har något batteri, ka ta kort någon dga, hittade världen största himmelsäng på ikea, men ni ska få se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0