10

har haft världens kassaste natt. claes bjöd över peter hit kl.04.00 för att kolla på UFC match live från usa. så sen dess har man ju legat o vänt o vridit sig...sen somna ja om vi d 7 o sov till 11. var hungrig som en idiot o drog till jernvägscafét o åt bakad potatis o skagen röra o rabarberpaj på det, satt som ett smäck. efter det har jag ordagrant hängt i soffan.

kollade på Leila bakar o "vad blir det för mat", då gjorde han färsk potatis, torsk o äggsås. FYFAN så gott, har legat har o drömt om att claes skulle åka o handla o stå vid spisen o "woila!", men som vi alla vet skulle detta aldrig ske...
han vill varken laga mat eller ta i en fisk. så jag ska ta mig ann detta projekt när han åker bort på kurs på tisdag, så är nån sugen på en date me torsk o ägg så hör av er!

igår var vi ner på stan o kikade när liam sprang loppet runt torget, så jäkla söt! sen så drog ja o mamma, pappa, marcus, sara, alma o hubbe med lite pic´nic till Augelieplatsem o pic´nica medans vi tittade på lill å racet. vi vann inte...
efter det drog vi vidare på fotboll, grabbarna vann med 2-0 o claes höll på o göra två mål, kors i taket!
sen kom det ett moln o himlen öppnade sig, jag kröp unde en gran som som mest skyddade min ena axel.

vidare mot sala, handla lite saker o förberedda en en fetapotatis och sen mot heby igen, jag claes, kim, erik hem till carro, robban o tobbe. jätte god mat och verkligen super trevligt!! mer sånt! en jättekul kväll!!

nu kommer snart mitt hjärta hem, han har handlat, jag kom på en annan sak jag blev super sugen på:
toast med vita bönor, fan så gooooott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0