errase

idag har hjärnan var på högvarv precis hela dagen.jag förstår inte att i morgon är det redan fredag.idag har vart en riktigt stressig dag, med många beslut som hänger i luften, vilket gör en så frustrerad. imåndasg satt ja o pappa o marcus o stapla upp alla projekt som vi har på gång, vi kom fram till 18 st. 18 STYCKEN! och det är vår egna, just nu sitetr jag med i  ett par grupper som handlar om centrumutveckling och utveckling för hela sala stad i form av aktiviteter och marknadsföring. ni som bor i uppsala kommer snart att få se väldigt mkt av sala.....:) Så just nu är det mkt frustartion över tid som inte finns, men vi vet att vi är dom enda som vill driva dessa projelt o vi vet at vi är dom enda som fattar att de kommer gynna sala - men idag hade vi ett intressant möte ang. att ev anställa en projektledare som vi kan lasta över våra jobb på , som slutför dessa... för vi mäktar inte med hur mkt vi än vill-det är det som är det farliga i vårt jobb. alla tre älskar det vi sysslar med och vi kläcker idé på idé, snart spricker huvudena på oss.

idag har jag vart så trött,nästintill så man griiiinat stundvis, vet inte vad det är med mig men jag är sjukligt trött..
i går ringde claes o berätta att han fått sin dom efter sin rapportering till fotbollsförbundet efter en match för två veckor sen, han blir avstängt två matcher till... så de blir skönt o ha honom hemma. samtidigt som han ringde igår så ville han boka ett bord för oss på någon restaurang ikväll, men jag fick välja vilken. "men vafan ska vi ut o käka en torsdag för??" röt jag trött till.... "ja, de får du räkna ut själv, men jag skulle hemskt gärna vilja det" blev ännu mer trött o irriterad varöfr han inte kune säga vafan han ville o la trött på...  sen slog de mig, vi firar 4 år idag..., gulligt att HAN av alla kom ihåg det.men han sklle köpa hem mat, så ja har köpt lite frukt o tänkte göra en gratinerad fruktsallad med vitchoklad... men nu måste jag sova en stund så jag kan ta in lite mer i databasen imom, för nu är diskutrymmet knappt..

tog en msyigt promenad med hubbe runt brottet idag, fan va fint det är där...

 mitt välorganiserade skrivbord..
 högt här hörrdu



förresten, kolla in bilderna från ladiesnight, vi hade en studio o man fick passa på o studiofota sig!
nolltva24...

hatar de här huset, råttorna tuggar överallt i väggarna, fyfan, låter som bävrar som fräser omkring, snusk..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan lotta, du är ju värsta blondinbella! idéerna bara kommer å kommer. se till att alltid ha en idébok med i väskan, de har bella.. =)

2009-05-07 @ 20:36:00
Postat av: Madde

å fan va jag hatar att mtt namn ofta försvinner när jag ska skriva kommentarer, och att jag inte märker det förrns jag tryckt på skicka.

2009-05-07 @ 20:37:11
Postat av: Lotta

det är du som är så jobbig alltså?

Mm, blondinbella.., kanske skulel börja lägga in en "dagens" också? haha, nää - idéboken kanske kan avlasta..?! :-)

2009-05-08 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0