Someone is gonna die...

DÖD åt alla jävla råttor.

Hela natten har man hört hur råttorna som låter mer och mer som bävrar gnagar igenom väggarna, lägligt till natten som har dom kommit in till sovrumemt för att låta oss ta del av deras skönsång. Medan ena gänget gnagar i väggarna så springer som andra runt os kriker i hallen och i tv rummet, fyfan. Jag vaknar inte upp för mkt, men när man vaknar av rått skrik och kaos om ntäterna så är det inte lätt att finan ro o somna om, spec inte när man kastar en blick på hubbe som spärrar upp ögonen under täcket och gnissar tänder. Då är det bra att ha kommandot "BUUUUSE" då studsar han upp trots trötthet och rädsla och skäller o kastar saliv så då jävlar sprang dom in i sina bon igen, Och han kommer nöjt tillbaks o somnar om...
Sen går det 30 min till så är det ett jävla liv ogen, så Hubbe stackarn har vart på otaliga "buse-uttryckningar" i natt, så han var ju stendöd i morse.

Happ möte i morse, men det var det enda för dagen - så nu ska jag börja pricka av lite så man har et emsta gjort till helgen kommer, och soooolen tittar fram också!

Igår kom claes hem med mat, men jag ahde vart hungrir så jävla länge att jag måde illa när maten kom .. men lite strips o bea går alltid ner.., sen låg jag under masa täcken och frös som fan, hoppa in i duschen och vred på "den stora duschen" i taket och satt o huttra, lagom tills varmvattnet var slut. Då kom Sara o Marcus in med svettiga kroppar o berätta att dom tagit en sån lång o skön spring runda o skulle upp o ta en dusch... jag sa inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0