tennis

fyfan. idag vakna man upp i panik av att telefonen ringer - en signal. vet inte ens vem det är, skyddat nr, tittar med sömtrötta ögon på klockan, 9.53! FAN! - försovit mig, kastar mig upp tittar på mobilen o ser att den är 5.53. blir lagom road o försöker att få mitt adrenalin att lugna sig så mycket att man ska lyckas somna om. timmen efter sover man gott...tills, vaktmästaren komer o drar igång gräsklipparen.

igår var jag på en mycket trevlig kväll hemma hos kim, josse o emma var också där, det bjöds på allehanda kött o klyftisar o bea, precis som dagen innan satt det som ett smäck. sen vart det godis, gympa filmer p en jävla massa snack, alltid kul o snacka skit!! spec om svarta snoppar ;) tacl som tusan för en trevlig kväll, alltså fredag nr 2.

efter att jag vaknat upp i morse så var jag ner till gallerian o tog tag i lite silverregnspinaler, sen kan man säga att jag avrt kvar.. det var trevligt, claes o martin joina på en lunch på mercato. sen satt vi dr o hängde ett bra tag, tills claes kom på ännu en hobby han skulle börja med. den här gången tennis. så upp o köpa racket o bollar o sen drog vi till heby för han o macke skulle lira...... manorkar ju inte med mannens intressen, "akitrummet" ha ett stort ekbord uppställt bland allt skit med förra veckan hobby  - ett 3 000 bitars pussel, undrar när han ska lägga klart det.




man borde bli sportfotograf. kolla in hubbes min, snacka om att denna man hittade sin rätt esse, han skulle nog kunnat titta i timmar på tennis, booollen, framo tebax- fram  o tebax. sen vart ju lyckan total när han faktsikt hittade en boll som han legat på halva matchen, ni ser den slitna brevid hans tass, det är han juvel här hemma nu -pure happines.

var till h&m idag o köpte en väldigt fin bikini, jag har alltid en tendens att komma på att man ska ha nrman väl SKA ha en, så ja köpte en i "tid" nu. köpte en doves lotion, den typ "brun utan sol" varianten, tog den med shimer, den verkar ju sött - men jag inser att det var lite väl mkt skimmer, ser ut som en barbie...

kom åt FET o får inte bort det. så det vart en inlägg åt alla likasinnade mig, synskadade.


Kommentarer
Postat av: kilu

Tack själv för fredagen nr 2! nu blickar vi fram mot den kommande vinsten!

2009-05-23 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0