tisdagtisdagtisdagtisdagsiktarmotonsdagonsdagonsdagellerkanskefredag

Jag är så djävulskt trött.
I morse insåg jag att jag behövde åka till v-ås o shoppa olika glass pinaler eftersom våran glassbar öppnar i morgon på mercato - yeay! så jag o mamma drog runt i västerås, o jag avr så jävla trött o grinig o vart fan åksjuk av åka i en varm jävla bil, o hoppa in o ur o in o ur. så mitt lilla illamående har inte släppt, insåg att jag missade frukosten o tänkte att jag nog var hungrig, men visste in säkert (sådär bakfyllesugen/hungrig) då har dom stekt fläsk o komma med på lilla gömman.. jag tog en banan, o de vart lite bättre. Ska ner o ta ett mellanmål nu med claes, proviva frukdryck o en dröm youghurt, mmm...

idag är en lite skönare dag på jobbfronten, inga deadlines att stressa till, sköönt.
Nej nu ska jag ta mitt mellanmål sen ska jag knalla hem emd hubbe - sen är de kvällsmöten!

efetrsom claes nu har vart avstängd i tre helger i rad så slog det mig "varför har vi inte gjort nåt av dom här helgerna för". Så jag funtar på att fixa hundvakt fredagkväll till lördag kväll o sen kanske ta en hotellnatt i sthlm o strosa o shoppa fina vååårkläder..kan väl va en kul grej?!

tjippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0