världens längsta lördag

efter en skön o lång sovmorgon - till min bror i vanlig ordning ska till o väcka en - så blev de en promenad med honom, alma, claes o hubbbe. drog till stugan o käka frulle. sen drog vi vidare hemmåt för att väl hemma komma på att vi ville käka lunch där uppe.., så vi åkte dit - ja tog en kycklingsallad o claes tog ju såklart in de lite godare, månols burgarn, där gick jag på en nit.

sen blev vi kvar o sola o slappa i stugan, hem igen o erbjöd oss att va barnvakt åt alma för dom skulle bort, så bi tog vagn o hund o köpte ett berg med godis - jag har vart sugen hela heeela dagen. väl hemma så kom peter o madde över, jag  skulle upp o lägga fröken o vi låg o mös i soffan till robinson. damen vägrade o somna o ja  har nu hållt på fram tills nu, ja höll själv på somna o hon satt o applådera åt allt som va kul på tv - fan så drygt sånt är. claes kom pp o hjälpte mig o hon kura ner sig direkt i hans famn... åkte o hämta marcus o sara o nu när ja väl kommit ner i min soffa 4 timmar senare än beräknat så ser ja att min godispåse är slut.

folk har försvunnit för mindre........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0