Aj!

nu gott folk, med ca 220 dagar i bagaget börjar det kännas. det är sura uppstötningar, det är halsbränna och det är; MAGE. den här jävla magen är ju precis i vägen överallt. nu kan jag knappt sitta eller LIGGA på rygg, gör så jävla ont i mellangärdet. o otto goes claes o sprakar på uppåt inåt, rätt i krysset. sen har "han" en förmåga att "rispa" foten eller knät i magen så det ilar som bara fan..... så nu bröjar jag känna att jag kan det här.

roger hörrni, ge mig styrka eller ge mig ett gevär, vad är han för någon? men främst vad är det för kärringar? dom måste ju ha skagit vad varenda en.

i morgon är der redan torsdag! ev. ensam o hemma under fredagsmys on friday, hojta om nån vill dela på en pizza o en påse natti :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, de börjar bli hårt hör jag.. kämpa på! =)

2009-11-05 @ 09:09:33
Postat av: Anonym

stackare vet hur det är men det är "bara" 8 veckor kvar:) skulle gärna fredags mysa men måste åka in och jobba natt fre till lör ..värdelöst... men gärna en annan fredag innan otto tittar ut kram

2009-11-05 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0