bloody monday

solen sken ju ett tag - men sen grått som vanligt. november är ju en skitonödig  månad.
man bara går o väntar på att de ska bli december med tillåtelse att få dricka glögg o räkna ner till julefrid!
idag har jag haft en toppendag, jättebra jobbdag!
tog en vända med hubbe uppe vid stugan, månsols - pratade med mamma hela vägen som sällskap. sen när jag skulle in i eljusspåret fick marcus ta över sällskapet, vart livrädd att gå där inne, belysningen ändrades halvvägs så det var jättemörkt o verkligen skumt, men marcus lugna mig med att om jag skulle bli våldtagen så var jag ju redan på smällen så det skulle ju inte bli ett barn som jag inte ville ha......
nu har jag käkat risgrynsgröt o ska slå på halvåtta hos mig!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Meh.......smart inställning av Marcus......;-)



KRAM KRAM

2009-11-10 @ 00:17:34
URL: http://woogiebox.cybersite.se
Postat av: Madde

hur går de med bullarna? slinker de ner en å en annan om dagarna? =)

2009-11-10 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0