Go´kväll!

I går blev det av att jobba kan jag säga. helvete, mitt i vittinge city gjorde jag 60 mackor av den större varianten till begravningsfika, det är inte varje dag man gör det. och jag stod konstant från 10 till klockan 18, och stressade värre en stockholmarn. det enda jag hade i tanken var att när folket kom o vi fick en "paus" skulle jag dricka upp en väldigt, väldigt kall champis (som jag aldrig får köpa för claes som kräks så fort han ser etiketten, är det bara jag som älskar Gudadrycken?) hur som, champisen och en skvätt rödbetssallad skulle jag inta som lunch när klockan passerat 15, sätter mig ner o ska mosa in röbetssalladen när jag inser att jag missat champisen och ser att den blir snodd till ett litet barn mitt framför ögonen. DÅ mina vänner var hormonerna nära att styra till en väldig turbulens, men jag höll det inne och tog en apelsindricka, som jag förövrigt OM något avskyr.
sen när vi skulle åka hem, närmare kl 18, så frågar Raggar Maggan mig o Sara om vi har med allt, för vi skulle bara sopa igen dörren efter oss så var den låst. "Yes!" svara vi o Maggan sopa på, "för Sara du la väl ner min bilnyckel i jackfickan igen?" "ööööh, nej men på hatthyllan", helvetesskit o fittnyllen, där står vi tre personer med en fullpackad bil som max rymmer en person. mitt i bäcksvarta vittinge. men en gammal vaktmästare fick undstå oss o kom med rallyfart o släppte in oss, sötgöten fick en bukett rosor av mig, det gjorde nog hela hans fredag.
väl hemma så craschade jag o insåg att min dos av hormoner ändå behövde komma ut när jag upptäcker att jag grinar åt att Rhabi åkte ur Idol, inte för att jag direkt är ett fan av honom, men alla vart ju så ledsna. kan tänka mig att jag gjorde en elin som grät när en kille på radion vann en snowboard.
la mig på bingen o kikade in idol eftersnack o till min stora lycka har man återigen tagit fram big brother 2002 (??) med kitty o c/o ur arkivet o körde om... tvärsomna dock. tur man har samlings dvd´n haha...
idag har jag fikat med TjeckMaggan o tultat på stan, köpte en bh i skrämmande storlek, vågade knappt visa claes.. vad har hänt? ih. och en jacka på hm för 299:- perfekt att få plats i o slänga efter vintern.
sen mina vänner så kommer något, förrutom otto ske alldeles snart som kommer få min framtid att ljusna mer än någonsin, jag sitter helt hypad o glor in massa sidor o suger in inspiration, mer kan jag inte säga, men jag vill göra det nu nu nu nu nuuuuuuuu, be back med news när jag kan :) och vill........
var ute med hubbe för ett tag sen, när jag kom in fick jag ett meddelande av sara "surprise i kylen" - och vad fanns där, dagens skörd av bananbakelser från mercato, i´m in heaven.
i morgon blir det till o planera gott folk! trevlig lördag på er o glöm inte farsorna i morrn!

Kommentarer
Postat av: carro

haha du kan det där med att göra folk döende av nyfikenhet :)

2009-11-08 @ 09:14:12
Postat av: lutan

pretty gooood :)

2009-11-08 @ 15:20:55
Postat av: Madde

äääh, lägg av!! spread the news! =)

2009-11-08 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0