grande finale!

efter mkt blod, svett och tårar så vill jag kalla mig klar (nästan) med mitt bidrag till skyltfönster tävlingen.
jag har uteslutit mig totalt från den vanliga vardagen och världen o blev klar för en liten stund sen.

en hel del återstår att jobba med i morgon, lucia showen m.m, m.m, m.m. dagen börjar nog redan kl. 06, om inte securitas dyker upp, då blir det till o öppna fortet för städgänget.

så i morgon gott folk - rösta nr 20, rösta sala torg, det är jag värd! - klättrat i stegar, balanserat, smacka huvet rätt upp i en dörrpost när jag i fullfart skulle upp på högre höjer och missa den, en sax kom ner från stegen o for nån cm från nyllet på mig, avslutade dagen igår med att en överbliven golvsockel som agerade paket hållare inte palla tyngden o kom ner från taket o rätt över snoken på mig - sen vill jag även tillägga att jag är i v.36 och räknar mig som en höggravid kvinna. come on, wote, det är med nöd o näppe att I`m still alive...

bakom kulisserna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0