half eight in my sofa

eventuellt kan jag har dragit en liten lyckovinst och blivit lite rikare - rent ekonomsikt. mycket vällkommet in that case!

idag har jag ätit pannkakor, och det var gott. tröck även i mig en ganska så äcklig kaka, men det var en kaka. jag gillar ju sånt nuförtiden, så tycker jag inte om det så äter jag ändå.

snön kom förbi en sväng, men det var mest till synes tror jag, inget landade ju på marken, eller iaf inte för att stanna.

har även varit på yoga, skönt fast idag var jag riktigt ovig. och då förstår ni ju alla atta vilande barnet var eg där jag ville vara. vi gjorde ett "smärttest" för att simulera förlossning,  hur man kan andas igenom smärtan och hantera den. jag fick panik o kasta mig ur positionen medans som andra verkligen infann fokus och försökte. då fick jag en tankeställare - kan inte kasta mig ur födandet.........

nu har jag en bortdomnad övre mage.. läskigt,men det trycker på så jävligt...

6 min kvar till halvåtta hos mig, hoppas att "olle wallers" syrra take it away, lika som bär. till det serveras nyponsoppa med kardemumma skorpor - det du madde lövgren!

Kommentarer
Postat av: Madde

åh fy fan.. i min soffa till halv åtta hos mig bjöds de på havregrynsgröt.. gott iofs, men inte i klass med varken nyponsoppa eller maten de bjöds på..

2009-11-05 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0