jag ska måla hela världen....

idag har jag bara vart i huset och målat, fan vad jag hatar o måla - kladd överallt.
är lite nervös över rummet som fått sig en ganska så chockartadfärg.... grön papaya.
ska upp dit en sväng i morgonbitti till lunch, sen måste jag jobba också. på em blir det föräldragruppen....

bjuder på en bild, hubbe går ingenstans utan sig prickiga kompis, ska hubbe sova ska han sova. längtar lite till nästa vecka, förhoppningsvis så ska jag möta upp claes i sthlm på onsdag, ska bli så mysigt, ska bara hitta hundvakt och sen ska vi handla de mesta julklapparna och en del till huset, har faktsikt klart för mig vad som sa handlas. känner att jag inte är så pigg o ge mig ut i julstressen stor som julgris själv senare....


Kommentarer
Postat av: pauline

lotta din lilla skit. ja o jonas va ju upp till huset igår och skulle säga hej, men då va ni icke där.. pratade med mamma eva istället. tror du va på ditt andra hem rulles :) hehe. hoppas de går bra för er!

2009-11-17 @ 12:23:29
Postat av: kimpa

ja man blir ju nyfiken att se hur ni får till de. en spelkväll framöver kasnke. lite cluedo=)

2009-11-17 @ 15:42:50
Postat av: Lotta

Ja fan, var det du som ringde? Kände igen ditt nr :) Åfan ni var där alltså, attans bananer, japp vi var där för o shoppa med color!

2009-11-17 @ 15:43:38
Postat av: pauline

ja visst var de jag.. :) tar de nästa gång vi gör sala. nu har ja slutat jobba med så de kan nog bli snart! kram

2009-11-17 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0