less

ja - det vanliga, det har målats idag.

och börjat flyttats lite.., är stressad inför i morgon o hela nästa vecka.
vill hinna klart i huset, röjja här hemma,samtidigt som claes är borta tis-ons o jag onsdag. sen är det att bo i gallerian och få det juldekorerat - och även ett par skyltfönster.... vettefan hur allt ska hinnas med. känner att magen o allt iom den också sätter stop för en del, blir stressad över att inte orka med som man brukar.

sen ska man börja handla allt till otto också, finns inte en tillstymmelse till tid åt det, om ett par veckor... allt känns så meckigt och jag blir så ledsen för det är det man gott o längtat efter att få börja handla alla saker, nu sitter man mest i funderar på att handla allt på nätet för vi inte har tid... :/ en del av det hela o pula med det ju...

jag, claes o hubbe satt oss allohopa i duschen, efter fem minuter tar varmvattnet slut, o som grädden på moset hade vi inga rena haddukar (inte HUNNIT tvättat) vart skogstokig.

nu ska ja kika klart på paradise hotel, sen ska ja sova så man orkar upp i morgon o pula vidare i huset, sen ska jag baka till claes farmor som kommer förbi, packa ner lite mer, åka till returen och vara hos karin i uppsala kl.16..gha, kul o träffa alla. men så drygt att allt bara är stress...
ställde mig på vågen idag, sist ja vägde mig i måndags så hade jag gått ett par kg över en gräns som kändes förjävlig, men idag hade jag gått ner 4 kg!! fattar inte vad det är frågan om, så fram tills nu är det 9 kg upp....

pausen e slut, god natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

men du, de där låter inte bra.. inte bra för dig eller otto å stressa så, kan straffa sig i längden de där!! försök verkligen ta lite lugnt, ibland får en del saker vänta eller stryka på foten.. allt fixar sig ändå, vad gör de med ett omålat rum när ni flyttar in t.ex? hälsan i första hand!! (på riktigt alltså...)

2009-11-22 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0