nymättad mage

jorå 150 barn skred till verket. 150 barn + minst 1 föräldrar + minst 1 mormor = 1 mängd folk. men det var trevligt!

nu har jag precis satt i mig lite god fredagslunch, stekt potatis, kotletter o rosépepparsås, nu har jag ett begär efter brownie och en chailatte, känner jag mig rätt så blir det mercato sent om sider.

har glott in en öppen"gasspis" som jag vill köpa till huset, kika bild, den skulel göra sig ypperligt - tycker vanliga braskaminer ser så jäkla trista ut. den har var lite kul...

Ska snart ner till abSe och gå på VIP visning av den inredningsbutiken - eller vad det är, främst på nätet om jag fattat rätt http://www.wohnzimmer.se/se/, är såld på dom coola Bloompot, och vissa demo exemplar på vissa saker såldes ut, så jag hoppas man kan roffa åt sig någon.... :)

spisen...
Globe Granite White

trevlig fredag på er, vår familj tar fredagsmyset i huset och sover kvar där o börjar rådda med lite kartonger, myys! Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Madde

jäklar vilken fin kamin! så till på den, skitmysig! =) jodå, efter gårdagens intag av godis, tror jag det blir en godisfri lördag.. hur dumt låter inte de?? men robinson ett måste!!

2009-11-21 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0