orangutangerna

dom har jag hjälpt genom att köpa en osthyvel o lite choklad. förra året hjälpte vi isbjörnarna, det är claes lill kusin som säljer. men förra året kikade vi på tv reklamen om att hjälpa isbjörnarna - isen smälter!! då sa claes "vi kan iaf sitta här med gott samvete, för dom där stackarna har vi hjälp". då slog det mig, vafan ska isbjörnarna ha pengar till? börjar isen att hårdna till, eller ska wwf köpa ett jätte frysagrigat eller hur fan har dom tänkt sig det där??
frukost blev hos mamma o pappa - prinsesståra för fars skull! trevligt. sen har vi gått en sväng i heby med claes pappa som fick lite lotter. nu har claes klättermus gjort mat, ska trycka i mig . slog mig att vi ska bort o äta om ett par timmar, inte helt strategiskt med klyftpotäter, bea o fläskfilé kanske, men gott är det.
sen vill jag planera också... ni vet...... :) i morgon har jag ett möte som ska bli jättekul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0