work against the time

ja, idag sprang ju tiden iväg, hann inte med mkt alls. däremot hann jag med o handla lite, varav det ena köpet var ett riktigt jävla kap. det andra med. ska skylta till julskyltning o jag o peter bubba tillbaks allt i fönstret som blomsterverkstan har haft där så länge, då fick dom panik över att det inte hade plats o ta tillbaks en del utan reade ut tre snygga krukor med varsin stor grön växt i för 300:-, var så snäll så jag gav den ena till mamma min. sen köpte jag även en sitsnygg matta till  huset, en stor rund trasmatta med silverbord, så jävla frän, för att understryka hur nöjd jag är :)

sen har vi mest täckt fönstret, mer än så hann vi inte, vi hade ett par timmar över, men när vi skulle ner så  var det låst o  dom hade gått hem så vi kom inte in, så irriterande, så jag slog till på ett par låga uggs. så underbart, jag får inte på några skor längre, dels börjar fötterna svälla o sen gör det så jävla ont o snöra på sig dom.. (kommer inte lägga ut bilder på svällda kroppsdelar), så dessa svävade jag fram i.

i morgon ska jag till stockholm, möta upp min raring o sen julhandla - jag har alla julklappar klara i huvet, mkt skönt! ska försöka hitta min favoit affär www.systerlycklig.se irl och shoppa loss lite där. snacka om att man inte är ett dugg jävla sugen på kläder, nu är det bara, saker, saker,saker till huset o otto förståss!

hubbe kom till himlen för ett tag idag, han stod o gnydde o ville göra nå kul efter att vart hemma själv hela dagen. så öppnades dörren o in kommer sussie, han fick en ritkig chock sen tog vi alla 4 hundar o drog en repa på stan, jag förbi coop för att moffa en choklad - frukt o mandel till despret, claes e på kurs o jag får alltid tvångstankar när jag är själv att jag ska trycka mig nåt.. haha, tur att han inte är borta oftare : ) säg till om någon är intresserad av o hjälpa till o julpynta i mitt skyltfönster, har inte tiiid. borde inte ens åka till sthlm imorrn. men jag ska skita i stressen o göra det ändå... have to, want to.

soon despret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0