90. halvvägs

i veckan, bara pannkaksdagen och sen mysfredagen innan helgen slår till.
Ikväll ska jag o claes simma, det har vi bestämt så så ska det då bl.

Sen ska jag laga hemmagjort potatismos o fläskotlett, med en sås a´la bror-erik. Fortsättning på greys, en bra kväll. Det slog mig att jag har en lista på folk som genast idag ska göra egna bloggar som vi kan följa, har även en motivering.

Madde - ditt liv är mkt spektakulärt o vi vill höra allt om brolinsonen.
Pauline - en graviditet att följa...
Karin - finns det eg en motivering där. Åh andra sidan, man kan knappt läsa hennes sms, så en blogg kanske blir tricky?
Maggan - livet i tjeck kan du allt dela med dig av!

Sen finns det väl en uppsjö till, men ni kan gott o väl börja.... se så!

Kommentarer
Postat av: pauline

..du säger de. ja. när ja inte får jobba längre, dvs från den 15 nov, då kanske tristessen tar över o ja startar en blogg.. ;)

2009-10-09 @ 10:56:19
Postat av: Lotta

Vadå är det havandeskapsledigt eller hur blev det där?

2009-10-09 @ 11:36:25
Postat av: pauline

mm.. dessvärre är de det. sjuukt tråkigt. ja får hänga med dig o otto helt enkelt i jan, feb o mars.. och sen i april kanske en ny medlem ansluter till gruppen.. ;)

2009-10-09 @ 12:25:31
Postat av: Anonym

ja..havandeskapspenning.. sjukt tråkigt att gå hemma och dessutom förlora pengar på det. ja får väl se till o hänga med dig o otto ;)

2009-10-09 @ 12:51:22
Postat av: Anonym

jaha.. nu kom de första kommentaren fram bara för att ja skrev en ny.. jaja.. :)

2009-10-09 @ 12:52:36
Postat av: L

Ok, men det är för att ditt jobb anser att du inte ska jobba kvar eller? för det där är väl nåt som du själv ska söka om du känner att det är gränsfall, ingen annan kan ju tvinga dig. om det nu så är fallet.. jaja, du kan hänga med mig o otto =)

2009-10-09 @ 18:07:48
Postat av: P

Jag har en del att säga till om.. men om min arbetsgivare "stänger av" mig som de så fint heter så är de upp till försäkringskassan att avgöra.. ja. de är en soppa alltihop. men ja.. jag är ju omringad av utåtagerande människor så när magen börjat puta aknske man inte har lust att jobba heller, jag vet inte?

2009-10-09 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0