Befriad, almost.

Idag var jag med om något sällan så skönt. Gick till sjukgymnasten o han kunde ju konstatera att min rygg är ju bra jävla vind, sne o krokig. så jag har fått in vakum mellan några kotor i ryggraden, vilket gjort att det spänt i musklerna, o allt detta för att jag ahr en mage som växer fortare än vanligt. så jag fick sätta mig på en brits med en kloss på ryggen o karln bakom mig, 1,2,3 sen drog han till o ryggen o de knaka till av bara helvete och GUUUUD så skönt!! "ÅHH JÄVlAR!!" skrek jag ut i både rädsla o chock. sen fick jag en hård muskeluppjuknande massage o sen har han tejpat hela ryggen på mig, så jag ska bli påmind om den?! vad jag än gör så känner jag ju tejpen, så det vara en liten reminder om att jag ska vara försiktig o inte bära nåt.... så om ett par dar ska den väck o förhoppningsvis så kommer inte knaket tillbaks. men det kunde det.. fortf lite ont, men det skulle gå över helt om ett par dar... aaaa :)

happ v.29 idag, känns som en julkalender varje vecka när man går in o läser o ser hur det börja minska ner..
det är inte långt kvar nu, jag är inne i 8:e månaden....... crazy. i morgonbitti är det dags för bm koll igen, lyssna på lillens hjärtljud o kolla så att kurvorna ligger som dom ska!

vindruvor o tv nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

herre gud! 8:e månaden låter helt galet! skönt för dig att ryggen mår bättre..

2009-10-12 @ 20:38:55
Postat av: Anonym

åhh inte långt kvar nu de sista månaderna kommer att gå så fort och snart är h_n här :)

2009-10-13 @ 09:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0