dirty thirty

En mycket bra kväll igår. Jättegod mat, jag kände dock att jag fick lov att ta över rodret när det gällde chokladmoussen, den blev ljuvlig, hade lite hallon och passionsfrukt till, mkt gott! Insåg att jag inte käkat veckans skörd av nattigodis den här veckan/helgen, så det ska vi se till att få i oss ikväll. Såg även att det var gossip girls fan hade velat ett in mig lite i de sista avsnitten, har missat en del där. Sen ska vi även äka tacogratäng hos peter o madelen, gott, får se hur jag hinns med allt.



i morgon knallar vi in i vecka 30, kan ni förstå hur fort tiden går?? läskigt... har suttit o kikat på lite sidor idag om vad som ska börja shoppas. har nog finally hittat skötväskan som jag tror jag har fastnat för..., sen är det ju allt annat, god. Tog åt mig tipset av alla morsor på haif festen att köpa begangat när de gäller babyskydd, men då fanns inte den som jag ville ha... eller vill ha och vill ha, måste ha samma årsmodell som vagnen då den funkar ihop med chassit. men den var inte så dyr att köpa ny heller. Nu är iaf claes nere o ska tvätta o fixa sin bil, sen ska den säljas... hoppas vi. förrutom alla "barnsaker" så behöver en ny soffa o nya garderober här hemma. Fan man kanske skulle köpa sig en lott i morgon..



vad har alla gjort i helgen? Vad skönt de är med "fest" på fredagar, mer sånt.. förresten i fredags blev jag dessutom brunett, jag borde lära mig att det är det jag ska vara o ge fan i blondera mig så fort solen skiner längre om dagarna.



åh, kolla idol, tack som fan o gode gud att man blev av med den där dryga jävla camilla, hon har ju gjort bort sig från dag ett i skoterkläder och sen har det ju liksom bara rullat på, o inte vart det bättre när hennes hörsel tillfälligt slogs ut o hörde fel namn, thank god.

nu ska jag tvätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0