för-löst

i går var jag med om det värsta.
claes o ja låg i sängen o han skulle pilla bort min tejp efter sjukgymnasten, skiten satt som ett jävla smäck. han började dra och jag skrek som en jävla gris. fyfan. så var 2 cm borta av en kvadratmeter. jag grät, jag kved, jag  tror t.om jag körde nån skags profylaxandning, jag svettades, jag skrek, fyfan, det var ett rent helvete och efter dess fick jag förlossningsskräck. när claes sa "men ska vi skita i det då?" "men ser jag ut som en orm som ömsar skinn? det måste ju bort för faaaaaaan!" allt som allt tog det en timma och tanken att inte kunna "bara" skita i det, utan man måste stå ut med smärtan tills det är över gav mig en lätt panik känsla, nu var det bara en tejp o inte en huve i muffen...

idag har jag  vart i sthlm på kisamässan, bara ätit massa mat o plocka give aways, trodde jag skulle rulla fortare när jag var klar..

sen var det yoga, jättemsyigt som vanligt, jag o emelie ligger o fnittrar åt allt o tycker allt är pinsamt, vi beter oss som vi vore 16 år o tycker allt är "muppigt" för o välja rätt ord. så fort vi gör "juck rörelsen" håller vi på o dör, haha... ah det är iaf skithärligt o jag hoppas vi kan fortsätta kursen längre, kul att vi är 4-5 pers som känner varann sen innan. vera min bm sa ju det "går du också på yogan?! hört att ni verkar ha det så kul". jepp, inte jättejobbigt, men de är så mysigt o ha det att gå till en gång i veckan, sen efteråt att sitta o mysa o dricka te o diskutera svininfluensan, ah mkt trevligt!


min rygg, de där var efter 30 min dragande...
och vet ni hur det var att vakna med där i morse? jo man hade en lätt bakåtdragen nackställning då hela håret hade fastnat i klistret, vilken jävla idé o tejpa ryggen, det gör jag då aldrig om. ser ni min häriga scolios knöl till höger, skev o jävlig.

förresten, innan den fina hösten tar slut o medans man mår så bra man gör så täntke jag passa på o åka till sätrabrunn på spa som jag fick av alla gulliga vänner, är det nån som vill hänga på? mys, mys!


Kommentarer
Postat av: Madde

ja men för faan! jag har ju oxå sätrabrunn presentkort som ska utnyttjas! vi bokar! när kan du? gäller de veckodag eller helg oxå? jag är helt ledig nästa vecka!

2009-10-15 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

nä men helg borcde väl funka, har massa saker hela nästavecka... :( dagtid alltså...

2009-10-15 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0