Helger!

Jahaja, armen värker på! Tycker det är intressant att två st har dött av svininfluensan, dom skulle troligtvis dött dagarna därpå endå. Sen har vi två andra fall som dött av VACCINET, dessa hade hjärtfel och lungproblem - alltså riskgruppen. Med tanke på att min arm smrätar än idag så undrar man ju vad man fått is ig för skit. Som gravid får du inte äta insjöfisk för det kan vara kvicksilver i det, men att trycka in kvicksilver rätt in i kroppen det är inga problem enlig läkemedelsverket, nu undrar man ju vad fan man gjort.

Happ helgen är här! den här veckan gick ju fort som vanligt. Tråkigt att jag inte kunde gå på yogan igår, veckans höjdpunkt, aja. Det blev stickning så jag trodde jga hde remautism i fingrarna efteråt.
Ikväll ska vi ju hem till Farmor Gerd på idolkväll, haha, ska bli mysigt, pizza o godis med tanten!

I morgon är det puzzelcermoni (äntligen får detta ett slut) Claes o Madde ska riva puzzlet och jag o rickard ska titta på. Sen blir det middag och nattigodis o andra trevligheter.

Men på söndag så kommer det bästa: SPA! Jag o Madde och våra respektive stickor och nystan ska dra iväg på dagsspa på sätrabrunn! Ska bli så jävla skööönt. Ska ta med mig lite tidningar, sen får man morgonrock, frukt o juice och sen deras goda mackor, o sen blir det ansisktrengöring! Jävla härlig dag!
och det kan jag tacka alla mina vänner för, födelsedagspresenten jag fick på min 25 årsdag :) Gulle er! Men jag kanske väntar med tacket tills jag kommit hem, kanske blir fööörjävligt?! närå!

Nu tar vi helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0