svinskit

i går kväll börjades det. trodde jag hade legat konstigt på armen bara, hade ont som fan. eller ah, så där som man brukar ha när den här somnat lite. sen insåg jag att det var sprut armen. sen under natten vaknade jag upp flera gånger o det kändes som jag hade migrän i hela jävla armen, sen fick jag feber också. så i morse var man inte alls med i svängen, låg uppe hos morsan med hubbe brevid mig o fick lära mig grunderna till rätstickning. det givk faktsikt väldigt bra!

hon tog hand om mig bra, hämta pannkakor på gömman, gick ut me hubbe o uppmundtra mig med stickningen.
hemma så hade vi en snickare som fixade lite grejjer i badrummet, fick efter två år dörrfoder och en hylla på plats! sen satt han för råtthålen också, det är bra.. snart är de dages för mördarråttorna.

nu ska jag sova, är fortf helt trött. i morrn ska vi ha mysfredag hemma hos claes farmor, hon ska lära mig sticka, ska bli så kul, hon är världens härligaste tant, vi ringde o bjöd dit oss, när claes skulle lägga på o berätta att vi skulle kolla på film sa hon "jaha, ska ni kolla porrfilm som alla andra ungdomar?!" haha.. ah hon jävligt härlig, 80+!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0