Uggs lová

Idag släppte lite grus från axlarna. skönt att ha gjort något som man gått o små fasat lite för, well, well..
Möten varvat med jobb, magen får inte så många kikar längrem utan nu känner man bara hur allting rör sig, lite härlig/läskig känsla..., lill otto, vill att det ska vara dags snaart.

Nu till ett litet stycke om min vän madde.
Hon och jag har haft en tävling i otroligt många år nu, säkert 10 om man räknar efter? ah, nåt sånt iaf, tävlingen går ut på att man ska höra av sig till den andre så fort man märker att det snöar för första gången på "säsongen". Madde har nog vunnit 7ggr av 10, senaste åren har jag vunnit men igår slog madde jäveln till o komma hem seger, grattis får man väl säga. det jävliga är att jag inte sett nån snö, så det kan ju va en bluff, men dessvärre har fler sagt samma sak, så jag får väl lite på henne.. man kasnke ska flytta till jukka så man alltid tar hem segern runt agusti..

Madde: Jag vill lära mig sticka - på riktigt!

Till dagens shopping, sista paret med uggs till mitt lilla barn, visst är dom underbara?


Kommentarer
Postat av: carro

ziri har oxå ett par dom är otroligt söta..du kommer väll imorgon :)

2009-10-15 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0