103. grek

i går när jag var ute med hubbe o gick runt elljusspåret så insåg jag att alla jag mötte kolla ner i backen. o jag gjorde väl likadant. men när man går med claes så skiner han upp som en sol till alla han möter o säger ett glatt "HEJ!" o han får alltid ett lika glatt hej tillbaks. ibland önskar jag att jag vore lika som han, med massa energi som smittar av sig. idag var jag lite små off när vi satt i bilen i västerås, så drog han till med ett av sina hysteriska skratt som bara han kan, o nog fan skrattar man med, åt vad vet man inte. Älskar min claes.

har vat på ikea idag o köpt allt nu, så nu är det klart inhandlingsmässigt till plan 2. vad som blir där får ni se under jubileet som är under fredag o lördag, kan ni förstå att det är ett år sen gallerian öppnade? Vill inte tänka hur man mådde för ett år sen.. då var de stress.

sen har jag pulat lite här hemma, älskar mitt hem nu, vart så jävla bra efter omöbleringen, köpte jättefina orkideer o stoora krukor, ska ta kort så får ni se :) sen tog ja o hubbe en långpromenad, har börjat fått in den vanan nu, o de mår vi båda två mycket bra av! sen blev de till o handla lite frukt, har käkat en riktigt grek inspirerad kvällsmål, grek youghurt med honung o sen lite färska fikon, mkt mkt gott!!

på lördag blir det fest, ska bli riktigt kul, med gallerians all personal o lite anant folk, o sen är det ju även 83ornas klassfest o sen midnight, kan ju bli en riktig kul kväll på hotellet!! synd att man är nykter, men det är tur att jag har nikita emelie som är lika gravid o nykter som jag :) vill försöka hitta nå vattengympa eller nåt o gå på, vore skönt o träna lite pass... men orkar ju inte me nå puls pass.... ska även på massage hos mördar mia i morgon, o detta ska jag betela för, fyfan jag komemr avlida, men min rygg behöver det.....

förresten, ligger på rygg med datorn i knät, jävlar var den skumpar, nu ser man verkligen ordentligt utanpå magen när otto tar fart!


Kommentarer
Postat av: Madde

Claes garv, de är ju hysteriska! =)

2009-09-22 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0