108. VIP. Smärta

108 dagar kvar.


I går när jag kom hem så tog jag tag i städning både i kök o på toan, det värsta delarna. Började i sovrummet, men jag rörde till mer än att fick något gjort.

Sen gick jag en långpromenad, var länge sen jag tog en riktig hurt tur på över timmen i allafall, något slags lathet kom ju över än ens med att man blev på smällen, vad spelar det för roll o gå ut o gå när man ändå ska bli fet. Summan sumarum är väl att man mår rättså bra av att bara röra på sig, än fast man inte losar i vikt. Tvärt om, 6 pannor upp..... :/

Den promenaden med ordenligt överdels streching gjorde susen för min rygg, scoliossmärtan var borta igår. Så till fotbollsfolket o madde kom så var det hel ok att hänga på soffan. Har även en massageholmgång inbokad av Mia nästa vecka... jag kommer ju känna att jag lever då..

Ska försöka hinna med en sväng idag igen, grymt skönt med höstvädret också! Sen ska vi på VIP/förhandsinbjudning till nya IS! som flyttat in i vårt hus, gamla blomsterverksta´n. Pappa o Marcus har vart där innan o kikat, för mig är de helt nytt o de ska bli spännande o se, hört att det ska bli grymt snyggt!
Kul!

I min kropp är det fredag idag, det svider ju när det är torsdag.
Tur att pannkakor kan trösta.
I morgon är det marken och bio - kan bli en toppen dag/kväll. På lördag ska min älskade vara hemma istället för att åka till strömsberg hela dagen, det är jag glad för. Sen på söndag blir det en sjujävla IKEA sväng, på två varuhus, och inte heller den här gången är det till eget hus.

Nej nu kopplar jag nog över telefonen och tar en lång sväng hem i sällskap med min hund!

Kommentarer
Postat av: Madde

IKEA uppsala??

2009-09-18 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0