96. höst is här.

Det kommer att komma ett alldeles eget inlägg senare idag som kommer heta något i form av "vill du böga nu?" detta inlägg är en resumé av vad som hände under gårdagens "mysdag" där claes höll i taktpinnen o föreslog "baka kanelbullar". Mer om det kommer, då det finns en del bildbevis.

Idag så flaggar jag in hösten rejält. Jag har druckit VARM choklad till frukost då jag höll på o frysa ihjäl (med kanelbullsdopp såklart) sen dammade o putsade jag av mina timberland stövlar. det är ett steg.. Och sen tog jag med mig mandariner till jobbet, japp dom luktar jul och är sura. Nu fattas det bara att man tänder ljus så det luktar lucia också. Men jag vill inte hoppa till december direkt i sinnet. Fast o andra sidan vore det ju bra jävla skönt,  nu börjar jag bli trött på otto. Magen är iväg i det mesta lägena, jag kommer inte in till skrivbordet ordentligt, jag kan inte knyta skorna, jag kan knappt torka mig om bena efter jag duschat, vissa saker vet jag inte om jag har kvar, för det synns inte längre - vad jag förmodar kommer detta inte bli bättre med tiden. Och jag tror att jag har en ganska så liten magen för o vara i v.27. hur som helst, i morgon ska jag åka till västerås,. hojta om någon vill med, ska dit på kvällen o kika in något event dom har i galleriorna (spaning) och jag tror jag måste ta tag i något som verkar ohållbart. Jag måste leta efter ett par mammabyxor. Insåg i morse att jag kommer inte kunna gå runt i leggings tills januari... o det är ett faktum att jag får inte på mig saker längre... FAN.

Aja, ikväll hoppas jag på o åka till Heby o simma o bubbla, säg till om nån vill med. Clanen är just nu jag o claes. Måste få känna mig lite tyngdlös.

Återkommer med vill du böga senare!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, när är senare idag då?!?!?!?!?!?!?!?!

2009-09-30 @ 20:38:04
URL: http://woogiebox.cybersite.se
Postat av: Mary

Kan du inte setta upp kort pa magen(och dig) sa man far se forvandlingen...eftersom man inte far se den live ! kram



2009-09-30 @ 21:48:16
Postat av: Lotta

Du får väl flytta hem helt enkelt mary!? :p

2009-10-01 @ 09:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0