höst

Just idag har jag haft otroligt mkt roligt jobb framför mig. kom hem lite senare o drog till pappa kalle med tårta o födelsedagsfirande. fasar dock för mina sammandragningar som jag tror jag har till o från, har ju inte vart gravid så många ggr tidigare så det är svårt o avgöra. när jag satt i bilen på väg til heby så börja jag känna i ländryggen och i bäckenet också - början till foglossning? ja, man känner ju iaf smärta i delar man inte trodde fanns... men, jag hoppas det är en liten tillväxt fas... :)

kika på första halvlek i heby, sen ville jag jem o lägga mig på sofflocket, man känner i kroppen att man börjar bli lite svag. dock väldigt spännande då jag tippade på att mellberg skulle göra första målet o nog gav han de första 3 avsluten... fan, 17 ggr pengarna var oddset.. viserligen satsade macke en tia åt mig så det var väl inte så mkt o gråta om..

Åkte till ica i heby (älskar ica i heby) o handlade massa god frukost, skogsbärsfil, guldkorn,hushållsost,mjölk, crunchy müsli... Det blir lite lättare att komma upp då, ett presentationsmöte kl. 08.00 med en styrelse, hoppas på bra samarbete. Men det känns bra i gå upp i tid o äta en lång god frukost..

idol nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0