jobb

Efter en skön vecka på rhodos och en ganska så lång o slapp sommar så är jag åter på mitt kontor.
Jag tycker det är jättehärligt att få lite rutin och har massa roliga uppgifter att ta tag i. För ett par veckor sen så förstod jag inte hur jag någonsin skulle kunna komma tillbaks till veckorna fyllda med möten ocn måsten, allt kändes tugnt och fick lite panikångest så fort telefonen ringde. Nu har jag redan 4 möten inbokad i veckan och det känns skitkul! Skönt att man känner att batterierna är laddade!

Rhodos var ju toppen, som jag skrev tidigare. Man har hållt sig i skuggan med 20 i solskyddsfaktor, så det ser ut som jag legat i solariet en gång sen man sist såg mig! Skönt o inte ha den här solbrännan stressen över sig, haha..

Självklart så var inte väskan med när jag kom hem till arlanda, så jag fick den igår. Kände mig riktigt risig igår, inge smink, inga shampo , inte ens än hårborste... men men, länge leva naturlighet!

Jag och Otto har knallat in i v.24, times fly! Nästa vecka är det barnmorskan som gäller, då är det mätningsdags m.m. Han sparkar på för fullt o så magen har studsat på i solen, lite häftigt att kunna se det utanpå... Igår fick jag dock någonslags sammandragning, helvete vad ont det gjorde, var i uppsala o trodde jag skulle dö. Samma i morse, men det går ju över, men man får ju en tanke i huvet hur det kommer kännas den dagen fanskapet ska ut......
kläder börjar ju bli ett faktum nu, jag måste snart ta steget till mamma kläderna. Känns som en kniv i hjärtat när man ser alla underbara höstkläder... fuck. Tacka vet jag tights o tält...

nej nu ska jag jobba vidare, innan jag ska dra till ikea för lite rekning! hoppas ni har det bra med alla skolor o jobb :- )

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att ni har haft det bra :9 lite avis är man ...måste boka bio biljetter snart är det dags för flickan som lekte med elden ..kram

2009-09-08 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0